Мій сайт

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 23
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

КНИГА - ХРАМ ДУШІ...
Найважливіше у роботі бібліотекаря – залучити дітей до читання книг, що сприяло б розвитку читацької компетентності.

             «Кожна дитина – унікальний світ, який потребує використання не стандартного, а особливого педагогічного «ключика», - писав Василь Олександрович Сухомлинський.
    Багато залежить від того, наскільки майстерно шкільний бібліотекар разом із педагогами школи прилучає дитину до книги, вчить оволодівати мистецтвом читання, активно пополяризує книжку, закріплює читацькі навички, формує національну свідомість, характер, моральні якості.

                  «Читання як джерело духовного збагачення не зводиться до  вміння читати: з цього вміння воно тільки починається…    В.О. Сухомлинський           

 Бібліотека –  інформаційне, культурне та духовне серце школи. Вимога нашого часу – компетентний читач. Згідно цьому методами та засобами нашої бібліотеки є виховання, любові до книги та вміння грамотно читати. У зв’язку з тим ми поставили перед собою завдання - формувати і розвивати читацькі компетентності  засобами індивідуальної роботи.

          Головною метою бібліотеки є  створення умов для творчого, інтелектуального, духовного розвитку дітей у вільний від навчання час, задоволення їх освітніх потреб та формування компетентності читачів, здатних творчо мислити.

         Основні завдання, які поставила перед собою бібліотека:

- виховання духовно багатої особистості;

- виховання інформаційної культури, постійного прагнення до пошуку інформації учнів початкової школи;

- бібліотечно-бібліографічна грамотність учня;

- упровадження інноваційних технологій;

- довести бібліотечні нововведення до користувача.

Так, книга збагачує нас духовно, фізично загартовує.
Духовність – це найвища цінність людини. Хоча, світ високих технологій стрімко зростає, на фоні розвитку високих інноваційних технологій ми прослідковуємо занепад духовного  розвитку дітей. Хто є лікарем цього процесу? Так, одним із перших лікарів дитячих душ є шкільний бібліотекар. Адже, основне в роботі шкільної бібліотеки – створення  комфортного бібліотечного середовища творчого підходу до читача, орієнтованого на здоровий спосіб життя. Питання духовного виховання ще ніколи не поставало у нашому суспільстві так гостро, як сьогодні. Останнім часом досить часто в учнівському середовищі доводиться спостерігати прояви черствості, байдужості, невміння відчувати чуже горе, біль, виявляти діяльнісну турботу про ін­ших людей, низький рівень культури спілкування. Усе це - надзвичайно сприятливий ґрунт для формування егоїзму, індивідуалізму, безпринцип­ності, безвідповідальності та інших негативних якостей. Відсутність по­трібних моральних орієнтирів, зразків моральної поведінки, які закла­даються в молодшому шкільному віці, прирікає підлітка наслідувати зов­нішні форми поведінки дорослих, які часто далекі від ідеальних. Тому не секрет, що підлітки легко піддаються негативному вплину. Такого явища можна уникнути, якщо вже з першого класу розпочати систематичну ці­леспрямовану роботу з формування моральної свідомості, моральних почуттів та заснованої на етичних нормах поведінки, адже моральні засади особистості – це основа фізичного здоров’я.  Як зауважував В. Сухомлинський, турбота про здоров'я дитини є не просто комплексом санітарно-гігієнічних норм і правил, а передусім турботою про гармонійну повноту всіх її фізичних і духовних сил.
               
Говорячи про взаємозв'язок здоров'я і духовного життя дитини, треба пам'ятати, що від повноти цього останнього – доброти, чуйності, щирості, сердечності - від усього цього величезною мірою залежить здоров'я дитини. Не тільки здоров'я впливає на дух, а й навпаки.
               
В устах педагога - могутні стимули впливу на здоров'я, самопочуття, самовиховання дитини. Духовна наснага, яка може бути закладена в слові вчителя (а джерело цієї наснаги - його добра душа, його чуйність, сердечність, розуміння духовного світу дитини), - ця духовна наснага є тим зернятком бадьорості, з якого виростають буйні пагони життєрадісного світосприймання: повноти фізичних сил, гармонії фізичного і духовного в житті дитини.
                Шкільна бібліотека повинна дбати  про гармонійний і всебічний розвиток людської особистості
. Гармонії фізичного і духовного розвитку школяра  – сприяють виховні заходи, бібліотечні уроки, вміння читати та аналізувати прочитане. Адже, людина, яка осягнула основи духовності, має спрямування на усвідомлення свого обов’язку, - творити добро. Мудрий педагог є добрим генієм дитячого здоров'я. «Зміцнити здоров’я людини в дитинстві, не допустити, щоб дитина вступила в юність кволою і млявою, - це означає дати їй усю повноту життєвих радощів» - так сказав  великий педагог В. О. Сухомлинський. Саме робота шкільної бібліотеки у цьому напрямку допоможе гармонійному вихованню особистості.


Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz